Fortakas 8 700 30 100

Kokteilinės – paprastesnei kokteilių gamybai

Kokteilinės gali padėti kur kas greičiau suplakti įvairius kokteilius: gali būti ruošiami desertiniai kokteiliai, sveiki žalieji gėrimai, ir taip pat alkoholiniai kokteiliai. Kiekvienu atveju kokteilinė iš tiesų puikiai pasitarnaus, ir jūs galėsite sutaupyti tikrai nemažai laiko. Pamirškite įvairių maisto produktų smulkinimą peiliu – kokteilinė padės jums viską atlikti dar greičiau.

Desertiniai kokteiliai

Kokteilinėje galite ruošti įvairius ledų ar pieno kokteilius, kuriuos galėsite suplakti vos per porą minučių. Štai – keletas kokteilių receptų, kurie tikrai patiks ir vaikams, ir suaugusiems:

Kokteilis „Pelenė“

  • Jums reikės: 100 ml apelsinų sulčių, 100 ml ananasų sulčių, 3 skiltelių žaliosios citrinos.
  • Citrinos skilteles įmeskite į kokteilinę, supilkite apelsinų ir ananasų sultis, įmeskite ledo kubelių. Kokteilį pilkite į  atšaldytą taurę, galite papuošti citrinos skiltele. Toks kokteilis gali būti paruošiamas vos per vieną minutę, tačiau jis gali būti tikra atgaiva  karštą vasaros dieną.


Kokteilis „Rūgšti atgaiva“

  • Jums reikės: vieno kivio, sultingo apelsino, stiklinės naminių obuolių sulčių.
  • Nulupkite vaisius, supjaustykite kubeliais, ir sudėkite į kokteilinę. Supilkite obuolių sultis, ir plakite ma-daug dvi minutes. Kokteilį pilkite į kokteilių taurę. Galite papuošti mėtos lapeliais.


Šokoladinis pieno ir ledų kokteilis

  • Jums reikės: 250 ml pieno, 50 gramų pieniško šokolado, 3 šaukštų ledų.
  • Pieną užvirinkite ir ištirpinkite jame šokoladą. Atvėsinkite, supilkite į kokteilinę pieną ir ledus. Plakite maždaug dvi minutes. Patiekite kokteilių taurėse.

Pieno ir mėlynių kokteilis

  • Jums reikės: 2/3 stiklinės pieno, 1/3 stiklinės mėlynių, poros šaukštelių cukraus.
  • Supilkite į kokteilinę uogas ir pieną, plakite maždaug 2 minutes. Pagal skonį įdėkite cukraus. Kokteilį atšaldykite, ir supilkite į kokteilinę taurę.


Alkoholiniai kokteiliai

Kokteilinės taip pat gali padėti greičiau paruošti alkoholinius kokteilius, kuriais galėsite pavaišinti svečius.  Taigi, kokius kokteilius galima paruošti naudojantis kokteiline? Štai – keletas kokteilių receptų. Nepamirškite, kad alkoholį reikėtų vartoti sakingai, todėl kokteiliais mėgaukitės retai.

Kokteilis „Tomas ir Džeris“

  • Jums reikės: šaukštelio smulkaus cukraus, 50 ml tamsaus romo, 50 ml brendžio, smulkinto muskato, 50 ml karšto pieno.
  • Kiaušinio trynį ir baltymą suplakite atskirai, ir supilkite į kokteilinę. Superkite cukrų ir smulkintą muskatą. Įpilkite brendį ir romą, plakite maždaug minutę. Kokteilį patiekite airiškos kavos puodelyje arba stiklinėje.


Gaivus mėtinis kokteilis

  • Jums reikės: 60 ml šviesaus romo, 10 ml žaliųjų citrinų sulčių, šaukštelio cukraus, 5 mėtų lapelių.
  • Supilkite romą, citrinos sultis, sudėkite cukrų ir mėtos lapelius. Įdėkite ledo kubelių. Plakite lėčiausiu režimu apie minutę. Gėrimą patiekite plačioje taurėje.


Karštas romas

  • Jums reikės 100 g lieso sviesto, 200 g smulkaus cukraus, pusės šaukštelio imbiero, šaukštelio cinamono, pusės šaukštelio smulkinto muskato, 50 ml tamsaus romo, užvirinto vandens. Visų šių ingredientų užteks 2 kokteiliams.
  • Pašildykite sviestą, ir sumaišykite jį su prieskoniais. Sudėkite sviestą į kokteilinę, plakite apie pusę minutės. Kai susidarys vientisa masė, pilkite ją į taures, supilkite romą, ir galiausiai supilkite užvirintą vandenį.


Tropikų kokteilis

  • Jums reikės: 30 ml šviesaus romo, 30 ml kokosų kremo, 100 ml ananasų sulčių, 80 ml apelsinų sulčių, 1 banano, 3 šaukštų vanilinių ledų.
  • Supjaustykite bananą ir sudėkite į kokteilinę. Supilkite visus ingredientus, ir plakite maždaug dvi minutes. Kokteilį supilkite į aukštą taurę, galite papuošti apelsino ar ananaso griežinėliais.


Žalieji kokteiliai

Negalite pradėti ryto be puodelio kavos? Išbandykite žaliuosius kokteilius – jie gali būti puikiu energijos užtaisu visą dieną. Kokteilinė padės jums tikrai greitai paruošti kokteilius, kurie gali tapti nauju rytiniu įpročiu. Pateiksime jums keletą žaliųjų kokteilių receptų, kurie jūsų tikrai nenuvils.

Žaliasis ryto kokteilis

  • Jums reikės: saujos špinatų, vieno supjaustyto kopūsto lapo, saliero, didelio pjaustyto agurko, šaukštelio tarkuoto imbiero, didelio supjaustyto obuolio, pusės stiklinės mėgstamų uogų, stiklinės vandens.
  • Visus ingredientus sudėkite į kokteilinę. Plakite, kol susidarys vientisa masė. Jei kokteilis atrodys pernelyg tirštas, įpilkite dar šiek tiek vandens. Jei kokteilis bus pernelyg rūgštus, įdėkite dar šiek tiek uogų.


Kokteilis „Energijos užtaisas“

  • Jums reikės: 2 bananų, vieno supjaustyto obuolio, pjaustyto mango vaisiaus, pusės stiklinės kokosų vandens, 2 supjaustytų kopūstų lapų.
  • Supilkite visus ingredientus į kokteilinę, ir plakite, kol susidarys vientisas skystis. Jei kkteilis bus per tirštas, galėsite įpilti daugiau kokosų vandens.


Kokteilis su kiviais ir bananais

  • Jums reikės: vieno pjaustyto banano, 2 kivių, 100 g špinatų, 25 g liucernos daigų, 50 ml vandens.
  • Visus ingredientus sudėkite į kokteilinę. Plakite, kol susidarys vientisas skystis. Jei kokteilis bus per tirštas, pilkite dar šiek tiek vandens.


Gaivus žaliasis kokteilis

Jums reikės: 50 gramų citrinos, 4 kivių, 5 mėtų lapelių, 50 gramų vandens.

Supjaustykite nuluptą citriną ir nuluptus kivius, sudėkite mėtos lapelius, įpilkite vandens.  Plakite kokteiline maždaug 2 minutes.

Šalta žalioji sriuba

Vasaros metu jus atgaivins ir šaltoji maistinga sriuba.

  • Jums reikės: vieno agurko, avokado, 1 skiltelės česnako, 50 gramų petražolių, 30 gramų mėtų, žiupsnelio pipirų.
  • Supjaustykite agurką ir avokadą, ir sudėkite į kokteilinę. Įdėkite smulkintą česnako skiltelę, suberkite petražoles, mėtas ir pipirus. Įjunkite kokteilinę, ir plakite maždaug dvi minutes. Gautą masę supilkite ė sriubos dubenėlį, papuoškite mėtų lapeliais.

Kokteilinės jums tikrai padės išbandyti dar daugiau įvairių receptų, kurie džiugins jūsų šeimos narius ir svečius. Nebijokite eksperimentuoti – bandydami įvairiausius receptus tikrai galėsite atrasti mėgstamiausius skonius, ir rastus receptus galėsite patobulinti pagal savo skonį.