Fortakas 8 700 30 100

Garantinio aptarnavimo procedūra ir eiga

  1.  Sugedusią prekę pristatykite į artimiausią FORTAKO saloną ar įgaliotą gamintojo garantinio serviso centrą.
  2.  Salono vadybininkas arba technikas užpildys garantinio aptarnavimo aktą.
  3.  Prekė 2-3 dienų bėgyje testuojama FORTAKO servise. Jei garantiniame akte nurodytas gedimas atrandamas, prekė siunčiama į įgaliotą gamintojo serviso centrą, kuriame remontuojama.
  4.  Serviso centre sugedusios prekės remontas trunka 7-14 darbo dienų, priklausomai nuo gedimo sudėtingumo.
  5.  FORTAKAS gavęs suremontuotą prekę iš serviso centro, susisiekia su klientu per 1-2 darbo dienas.
  6.  Sutaisyta prekė saugoma 14 dienų.


 
Pristatant prekę į garantinį servisą:

  •     Pristatydami prekę visada turėkite ne tik jos garantinį taloną, bet ir pirkimo čekį arba sąskaitą.
  •     Prekę pristatykite jos įpakavime ir su prekės pakuotėje buvusiais priedais.
  •     Darbuotojui, registruojančiam gedimą, kuo tiksliau nurodykite problemą bei kada ji įvyksta.

  

Garantijos sąlygos

1. Garantija pradeda galioti nuo sąskaitos-faktūros,  garantinio paso išrašymo dienos.
2. Gaminio modelis, bei serijos numeris turi atitikti nurodytus pase.
3. Garantija netaikoma naudojimo metu  susidėvinčioms įrenginio detalėms.
4. Garantija netaikoma programiniams produktams bei informacijai, kurie yra savarankiškai nustatotomi,  saugomi  ar kuriami vartotojo.
5. Nešiojamų  kompiuterių baterijai priklausomai nuo modelio suteikiama nuo 6 iki 12 mėn. garantija, pakrovėjui, jungčių kartotuvui suteikiama 3 mėnesių garantija.
6. Mobilių telefonų SAMSUNG, SONY, LG, HTC baterijoms suteikiama 12 mėn.  garantija. HUAWEI mobilių telefonų baterijoms suteikiama 6 mėnesių garantija.
7. Skystųjų kristalų   monitoriams yra leistinas neveikiančių taškų kiekis remiantis gamintojo nustatytomis leistinomis neveikiančių taškų normomis.
8. Išlaidas, susijusias  su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka pirkėjas.
9. Informacijai, esančiai informacijos laikmenose, garantija netaikoma. Dėl duomenų praradimo ar atstatymo patirtos  išlaidos  nepadengiamos.
8. Pristačius įrenginį  garantiniam aptarnavimui, už diagnostiką , gali būti išrašyta sąskaita jei gedimas atsirado dėl vartotojo kaltės ir klientas atsisakė mokamo remonto; problema dėl netvarkingos/ neoriginalios operacinės sistemos; neužfiksuotas gedimas.
9. Suremontuotoms ar pakeistoms prekėms ir jų detalėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką.

Garantija netaikoma, jei:

  1. Surasti gedimai atsirado dėl vartotojo kaltės;
  2. Prekė mechaniškai ar kitaip pažeista, ardyta;
  3. Buvo nesilaikyta prekės eksploatavimo instrukcijos;
  4. Gedimą sukėlė stichinės nelaimės, gaisras, elektros iškrova, kiti buitiniai faktoriai, force majeure;
  5. Gedimą sukėlė į vidų patekę pašalinės medžiagos, skysčiai;
  6. Gedimas atsirado dėl prekės programinės įrangos gedimo;
  7. Pažeisti  garantiniai lipdukai, lipdukai su serijiniu numeriu;
  8. Prekė buvo remontuota neautorizuotame serviso centre;
  9. Gedimas atsirado dėl įrenginio eksploatacijos metu naudotų neoriginalių įrenginio priedų;
  10. Gedimas atsirado dėl didelių įtampos svyravimų
  11. Pirkėjas kartu su įrenginiu nepateikia šio garantinio paso ir pirkimo dokumento.
  12. Garantiniame pase nėra kliento vardo, pavardės bei parašo.


GARANTINIO SERVISO CENTRAI: 

Sugedus nešiojamam kompiuteriui, prašome kreiptis:

Acer, Fujitsu, HP,  SAMSUNG, TOSHIBA, LENOVO  Thinkpad ir essentials.

Service net

Kaunas, Gaižiūnų g. 3, 8 37 400160;
Vilnius, Verkių g. 29, 8 5 2331686;
Klaipėda, Bijūnų g. 8, 8 46 380039.

Asus, Dell, MSI, Apple, Lenovo Ideapad

ServisaICT

KaunasSavanorių pr. 192, 8 37 329000;
Vilnius, Geležinio Vilko g. 6, 8 5 2101160.

 

Sugedus stacionariam kompiuteriui ar kitai kompiuterinės technikos prekei, prašome kreiptis:

FORTAKAS stac.kompiuteriai, kita kompiuterinė technika

“Fortakas” servisas

Vilnius:           Algirdo g. 25, (8 5) 2338883
Kaunas:    Savanorių pr. 214, (8 37) 712200

Klaipėda: Sausio 15-osios g.1, (8 46) 205001

Asus, Dell, MSI stac.kompiuteriai

ServisaICT

KaunasSavanorių pr. 192, 8 37 329000;
Vilnius, Geležinio Vilko g. 6, 8 5 210 11 60.

Acer, Fujitsu, HP, Toshiba stac.kompiuteriai

Service net

Kaunas, Gaižiūnų g. 3, 8 37 400160;
Vilnius, Verkių g. 29, 8 5 2331686;
Klaipėda, Bijūnų g. 8, 8 46 380039.

 

Sugedus mobiliam įrenginiui, prašome kreiptis:

Samsung, Sony, Apple iphone, Asus, Cat, Estar, HTC, Huawei, LG, Nokia, Prestigio.

Mobili taisykla

Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Utena, Telšiai, Visaginas, Radviliškis, Kėdainiai.

http://www.mobilitaisykla.lt/servisocentrai

Samsung, Sony, Apple iphone, Cat, Estar, HTC, Huawei, LG, Nokia,Prestigio.

MTTC

Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Alytus, Marijampolė.

http://www.mttc.lt/kontaktai/

 

Sugedus audio/video technikai, prašome kreiptis:

LG, SAMSUNG, PHILIPS.

Service net

Vilnius, Verkių g. 29, 8 5 2331686;
Kaunas, Gaižiūnų g. 3, 8 37 400160;
Klaipėda, Bijūnų g. 8, 8 46 380039.

SAMSUNG, LG, SONY, SHARP, PHILIPS, PANASONIC.

Emtoservis

Vilnius,  Savanorių pr. 1, 8 5 2737368.

SONY, LG, SAMSUNG, PHILIPS, PANASONIC:

Šneiderio  elektronika

Klaipėda, Dubysos 31a., 8 46 340758

 

 

Sugedus buitinei technikai, prašome kreiptis:

AEG,Bomann,Clatronic,Candy,Electrolux, Krups,Miele,Moulinex,Rowenta, Samsung, Stollar, Tefal, Kenwood, Indesit, Zanussi, Zelmer, Whirlpool.

AG Service

Kaunas, R. Kalantos g. 32, 8 37 330187.

Vilnius, Taikos g. 259, 8 5 276 1682.

Candy, Beko, Daewoo, Moulinex, Rowenta, Stollar, Atlant, Liebherr, Siemens, Bosch, Hoover, LG, Gratus, Delonghi, Braun, Graef, Panasonic, Moser, Oster, EKS, Valera, Indesit, Ariston, Gorenje, Singer, Ariete.

Baltic Continental

Vilnius, Lukšio g. 23, tel. 8 700 55595.

Zelmer, Indesit, Ariston, Sharp, Tesy, LG, Samsung, Philips

Šneiderio elektronika

Klaipėda, Dubysos 31a., 8 46 340758

Emtoservis

Vilnius,  Savanorių pr. 1, 8 5 2737368.

Zelmer, Nivona, Philips , Grundig.

Service net

Vilnius, Verkių g.29, 85 2331686;
Kaunas, Gaižiūnų g. 3, 8 37 400160;
Klaipėda, Bijūnų g. 8, 8 46 380039.

 


smartadserver