Prekių garantija
Garantinio aptarnavimo procedūra ir eiga
- Sugedusią prekę pristatykite į artimiausią FORTAKO saloną ar įgaliotą gamintojo garantinio serviso centrą.
- Salono vadybininkas arba technikas užpildys garantinio aptarnavimo aktą.
- Prekė 2-3 dienų bėgyje testuojama FORTAKO servise. Jei garantiniame akte nurodytas gedimas atrandamas, prekė siunčiama į įgaliotą gamintojo serviso centrą, kuriame remontuojama.
- Serviso centre sugedusios prekės remontas trunka 7-14 darbo dienų, priklausomai nuo gedimo sudėtingumo.
- FORTAKAS gavęs suremontuotą prekę iš serviso centro, susisiekia su klientu per 1-2 darbo dienas.
- Sutaisyta prekė saugoma 14 dienų.
Pristatant prekę į garantinį servisą:
- Pristatydami prekę visada turėkite ne tik jos garantinį taloną, bet ir pirkimo čekį arba sąskaitą.
- Darbuotojui, registruojančiam gedimą, kuo tiksliau nurodykite problemą bei kada ji įvyksta.
Garantijos sąlygos
1. Garantija pradeda galioti nuo sąskaitos-faktūros, garantinio paso išrašymo dienos.
2. Gaminio modelis, bei serijos numeris turi atitikti nurodytus pase.
3. Garantija netaikoma naudojimo metu susidėvinčioms įrenginio detalėms.
4. Garantija netaikoma programiniams produktams bei informacijai, kurie yra savarankiškai nustatotomi, saugomi ar kuriami vartotojo.
5. Nešiojamų kompiuterių baterijai priklausomai nuo modelio suteikiama nuo 6 iki 12 mėn. garantija, pakrovėjui, jungčių kartotuvui suteikiama 3 mėnesių garantija.
6. Mobilių telefonų SAMSUNG, SONY, LG, HTC baterijoms suteikiama 12 mėn. garantija. HUAWEI mobilių telefonų baterijoms suteikiama 6 mėnesių garantija.
7. Skystųjų kristalų monitoriams yra leistinas neveikiančių taškų kiekis remiantis gamintojo nustatytomis leistinomis neveikiančių taškų normomis.
8. Išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka pirkėjas.
9. Informacijai, esančiai informacijos laikmenose, garantija netaikoma. Dėl duomenų praradimo ar atstatymo patirtos išlaidos nepadengiamos.
10. Suremontuotoms ar pakeistoms prekėms ir jų detalėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką.
Garantija netaikoma, jei:
- Surasti gedimai atsirado dėl vartotojo kaltės;
- Prekė mechaniškai ar kitaip pažeista, ardyta;
- Buvo nesilaikyta prekės eksploatavimo instrukcijos;
- Gedimą sukėlė stichinės nelaimės, gaisras, elektros iškrova, kiti buitiniai faktoriai, force majeure;
- Gedimą sukėlė į vidų patekę pašalinės medžiagos, skysčiai;
- Gedimas atsirado dėl prekės programinės įrangos gedimo;
- Pažeisti garantiniai lipdukai, lipdukai su serijiniu numeriu;
- Prekė buvo remontuota neautorizuotame serviso centre;
- Gedimas atsirado dėl įrenginio eksploatacijos metu naudotų neoriginalių įrenginio priedų;
- Gedimas atsirado dėl didelių įtampos svyravimų
- Pirkėjas kartu su įrenginiu nepateikia šio garantinio paso ir pirkimo dokumento.
- Garantiniame pase nėra kliento vardo, pavardės bei parašo.
GARANTINIO SERVISO CENTRAI:
Sugedus nešiojamam kompiuteriui, prašome kreiptis:
Acer, Fujitsu, HP, SAMSUNG, TOSHIBA, LENOVO Thinkpad ir essentials. |
Service net |
Kaunas, Gaižiūnų g. 3, 8 37 400160; |
Asus, Dell, MSI, Apple, Lenovo Ideapad |
ServisaICT |
Kaunas, Savanorių pr. 192, 8 37 329000; |
Sugedus stacionariam kompiuteriui ar kitai kompiuterinės technikos prekei, prašome kreiptis:
FORTAKAS stac.kompiuteriai, kita kompiuterinė technika |
“Fortakas” servisas |
Kaunas: Savanorių pr. 214, (8 37) 712200 |
Asus, Dell, MSI stac.kompiuteriai |
ServisaICT |
Kaunas, Savanorių pr. 192, 8 37 329000; |
Acer, Fujitsu, HP, Toshiba stac.kompiuteriai |
Service net |
Kaunas, Gaižiūnų g. 3, 8 37 400160; |
Sugedus mobiliam įrenginiui, prašome kreiptis:
Samsung, Sony, Apple iphone, Asus, Cat, Estar, HTC, Huawei, LG, Nokia, Prestigio. |
Mobili taisykla |
Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Utena, Telšiai, Visaginas, Radviliškis, Kėdainiai. http://www.mobilitaisykla.lt/servisocentrai |
Samsung, Sony, Apple iphone, Cat, Estar, HTC, Huawei, LG, Nokia,Prestigio. |
MTTC |
Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Panevėžys, Alytus, Marijampolė. http://www.mttc.lt/kontaktai/ |
Sugedus audio/video technikai, prašome kreiptis:
LG, SAMSUNG, PHILIPS. |
Service net |
Vilnius, Verkių g. 29, 8 5 2331686; |
SAMSUNG, LG, SONY, SHARP, PHILIPS, PANASONIC. |
Emtoservis |
Vilnius, Savanorių pr. 1, 8 5 2737368. |
SONY, LG, SAMSUNG, PHILIPS, PANASONIC: |
Šneiderio elektronika |
Klaipėda, Dubysos 31a., 8 46 340758
|
Sugedus buitinei technikai, prašome kreiptis:
AEG,Bomann,Clatronic,Candy,Electrolux, Krups,Miele,Moulinex,Rowenta, Samsung, Stollar, Tefal, Kenwood, Indesit, Zanussi, Zelmer, Whirlpool. |
AG Service |
Kaunas, R. Kalantos g. 32, 8 37 330187. Vilnius, Taikos g. 259, 8 5 276 1682. |
Candy, Beko, Daewoo, Moulinex, Rowenta, Stollar, Atlant, Liebherr, Siemens, Bosch, Hoover, LG, Gratus, Delonghi, Braun, Graef, Panasonic, Moser, Oster, EKS, Valera, Indesit, Ariston, Gorenje, Singer, Ariete. |
Baltic Continental |
Vilnius, Lukšio g. 23, tel. 8 700 55595. |
Zelmer, Indesit, Ariston, Sharp, Tesy, LG, Samsung, Philips |
Šneiderio elektronika |
Klaipėda, Dubysos 31a., 8 46 340758 |
Emtoservis |
Vilnius, Savanorių pr. 1, 8 5 2737368. |
|
Zelmer, Nivona, Philips , Grundig. |
Service net |
Vilnius, Verkių g.29, 85 2331686; |